Adverteren

De Belangenvereniging voor Beroepsbeoefenaars in de Massage- en Sportverzorgingsbranche (BMS) bevindt zich in de unieke positie waarin adverteerders uit de massage- en sportverzorgingsbranche in contact kunnen worden gebracht met hun exacte doelgroep.

Adverteren op de website

Onze website verwelkomt dagelijks vele bezoekers met een passie voor massage en/of sportverzorging. Omdat wij bovendien gerichte en relevante reclame-uitingen ook wel als een extra serviceverlening aan onze bezoekers zien, bieden wij bedrijven en organisaties de mogelijkheid aan om op onze website te adverteren.

Uiteraard willen wij onze bezoekers ook niet overvallen met een willekeur aan advertenties. Verzoeken worden daarom individueel beoordeeld. Bovendien behoudt de BMS zich te allen tijde het recht voor om een advertentie, zonder opgaaf van reden, te weigeren.

Advertenties kunnen worden aangeleverd als .jpg, .gif, .png of .swf bestand. De maximale bestandsgrootte is 100KB.

Bij foutieve aanlevering ontvangt u een correctieverzoek. U kunt de opmaak van uw advertentie ook door de BMS laten verzorgen. Offerte op aanvraag.

Het advertentietarief is € 50,00 per drie maanden of € 150,00 per jaar. Voor de 'voorpagina' geldt een toeslag van 300%.

Adverteren in de Message

Adverteren in de Message is zeker een goed idee. Het vakblad van dé belangenvereniging BMS bestaat inmiddels 26 jaar en wordt buiten het ledenbestand ook op diverse scholen aan studenten verstrekt. Afgestudeerden kiezen er vaak voor de Message te blijven ontvangen en het blad ligt aldus in menig wachtkamer ter inzage. Naast al deze (aankomende) masseurs wordt de Message tot slot ook verspreid onder fysio-, gezondheids-, sport- en massagetherapeuten.

Wat feiten:

• De Message verschijnt 3x per jaar.
  • De jaaroplage van de Message beslaat zo'n 8.500 exemplaren.
  • De Message wordt gelezen door een zeer specifieke doelgroep, waaronder ook veel starters.

Naast de eigenlijke advertentie kunnen alle adverteerders, na goedkeuring, via de rubriek 'productinformatie' (nieuwe) producten aan lezers presenteren.

Advertentietarieven
Omschrijving Formaat (HxB) Afloop Eenmalig Jaar
1/6 pagina 83,33 x 92,50 mm - € 127,00 € 342,00
1/4 pagina 127,50 x 92,50 mm - € 180,00 € 486,00
1/4 pagina 61,25 x 190,00 mm - € 180,00 € 486,00
1/3 pagina 260,00 x 60,00 mm - € 237,00 € 640,00
1/3 pagina 83,33 x 190,00 mm - € 237,00 € 640,00
1/2 pagina 127,50 x 190,00 mm - € 293,00 € 792,00
1/2 pagina 148,50 x 210,00 mm 3,00 mm € 293,00 € 792,00
1/2 pagina 297,00 x 102,50 mm 3,00 mm € 293,00 € 792,00
2/3 pagina 198,00 x 210,00 mm 3,00 mm € 406,00 € 1.098,00
2/3 pagina 297,00 x 135,00 mm 3,00 mm € 406,00 € 1.098,00
1/1 pagina 260,00 x 190,00 mm - € 520,00 € 1.404,00
1/1 pagina 297,00 x 210,00 mm 3,00 mm € 520,00 € 1.404,00

De adverteerder of haar vertegenwoordiger dient zelf zorg te dragen voor een correcte aanlevering van het advertentiemateriaal.

Bestanden dienen aan de onderstaande voorwaarden te voldoen:

• Bestandsformaat: indd, ai, eps, psd, eps, tif, bmp of pdf.
  • Resolutie: 144 dpi (minimum) tot 300 dpi.
  • Fonts: Windows-fonts (wanneer meegeleverd) of omgezet naar paden (heeft voorkeur).

Foutief aangeleverde bestanden worden ter correctie geretourneerd. U kunt de opmaak van uw advertentie ook door de BMS laten verzorgen. Offerte op aanvraag.

BTW

Omdat de BMS een vereniging is, wordt er geen btw afgerekend of in rekening gebracht.