Belangenvereniging voor Beroepsbeoefenaars in de Massage- en SportverzorgingsbrancheInloggen

Verzekering

BMS-leden kunnen een aanvullend verzekeringspakket (met Wereld dekking) afsluiten via Balens Verzekeringen. Dit pakket bestaat uit een beroeps-, bedrijfs- en productaansprakelijkheidsverzekering én juridische kosten met een eigen risico van € 0,00. Jouw polis bij Balens geeft je volledige bescherming met ongelimiteerde juridische kosten voor de Wkkgz.

Beroepsaansprakelijkheid

Aansprakelijkheid voor de gevolgen van fouten die worden gemaakt in de uitoefening van uw beroep. Bij fouten kan worden gedacht aan een onzorgvuldige handeling, nalatigheid, onjuiste advisering en dergelijke, bij werkzaamheden die direct verband houden met de beroepsuitoefening (behandeling).

Bedrijfsaansprakelijkheid

Een bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering heeft u nodig om het algemene aansprakelijkheidsrisico te dekken, dat niet direct te maken heeft met de behandeling van uw cliënt. Het van de trap vallen door een loszittende trede of het in elkaar zakken van uw behandeltafel zijn daar voorbeelden van.

Productaansprakelijkheid

Aansprakelijkheid als gevolg van de verkoop van producten aan cliënten en niet-cliënten.

Juridische Bijstand

Via de verzekeraar krijgt u juridische bijstand bij de klachtafhandeling. Direct bij het eerste bericht over een klacht volgt inschakeling van de verzekeraar en wordt u verder geholpen.U krijgt ondersteuning mits u voldaan heeft aan de verzekeringseisen.

De kosten voor dit aanvullende pakket zijn € 91,00 per jaar (1 januari - 31 december). Bij aanmelding gedurende het jaar worden de kosten - per kwartaal - naar rato lager. Zonder BMS-lidmaatschap kost het verzekeringspakket € 174,00 per jaar.

Kostenschema
Dekkingsperiode Balens Balens + Wkkgz