Branche-erkenning > Aanmelden

Aanmelden

Een erkenningsaanvraag kan grotendeels online/digitaal worden afgehandeld en begint met het onderstaande formulier. Dit formulier kan ook gebruikt worden om additionele opleidingen/cursussen aan te melden.

Opleidingsinstituut

Vul onderstaand de adres- en contactgegevens van uw opleidingsinstituut/organisatie in. Bij meerdere vestigingen gaat het hier om de hoofdvestiging. Een lidnummer is optioneel.

Vul onderstaand uw naam en functie in.

Opleidings- en/of cursusgegevens

Benoem onderstaand alle opleidingen/cursussen die u in aanmerking wilt laten komen voor de branche-erkenning. Geef bij meerdere vestigingen duidelijk eventuele locatierestricties aan. Alleen opleidingen/cursussen met een aantoonbare geschiedenis van minimaal 2 succesvolle leergangen kunnen worden aangemeld.

Bijlagen

Om uw aanvraag in behandeling te kunnen nemen dient - naast dit formulier - de onderstaande documentatie te worden overlegd. Dit kan per post of digitaal.

Initiƫle aanvraag:

• Een recent uitreksel uit het handelsregister.
  • Een ondertekende CV van de directeur/eigenaar van het opleidingsinstituut.

Per opleiding/cursus:

• Een ondertekende CV van alle bij de opleiding/cursus betrokken docenten.
  • De eindtermen en/of een anderssoortig document waarin de inhoud, duur, kosten, werkvorm(en), leerdoelen, examinering en het niveau van de opleiding/cursus zijn uitgewerkt.

Instructies voor digitale aanlevering ontvangt u per e-mail.

Verklaringen

Lees de onderstaande verklaringen goed door en accordeer deze door het selectievlakje aan te vinken.

Opmerkingen

Onderstaand kunt u een optioneel bericht toevoegen.